Světový den vody 2019

Světový den vody si připomněli studenti 2. ročníků s prof. Juškovou. Anglicky vysvětlili, kolik vody a k čemu v tento den použili.

Podívali se na video o vynálezu M. Pritcharda (Lifesaver bottle), který umožňuje rychle vyčistit kontaminovanou vodu a přeměnit ji v pitnou.
A zpracovali odborný text o čištění vody.





Studenti 3. ročníku s prof. Mahnelem "využili" vodu při destilaci s vodní parou.



Studenti s prof. Koptišovou provedli komplexní jazykový rozbor zadaného textu.



Studenti 1.B si s prof. Růžičkovou zahráli hru. Za úkol měli přinést předměty, které se vážou k vodě. Potom hádali deseti otázkami, o co jde.



Studenti K2.B s prof. Wagnerovou procvičovali slovesa – třídy a vzory.



A další vodní aktivita - studenti 4. ročníku si s prof. Šanderovou opakovali vlastnosti vody na maturitu.



Den vody v 1.A - matematika s prof. Hájkovou a výpočty výtoku vody z nádrže:-)))





V organické chemii s prof. Hofmanovou druháci probírali reakce diazoniových solí s vodou, tedy hydrolýzu.



A vodník nám napsal: "Ahoj, sice jsem hodinu tak trošku vařil z vody, ale myslím, že to nakonec u žáků navodilo docela slušnou atmosféru. Sice jsme v TP trošku rychle propluli dopředu, ale doufám, že to jejich fyzikální vnímání nepotopí. Probírali jsme elektrolyty a rozdíl mezi vodivostí destilované a obyčejné vody. Tak snad se Vám to bude hodit.